hejka! Pisze po tygodniowej przerwie , ale tak to właśnie będzie z kuli tego , że jest szkoła. Mamy weekend , z którego każdy na pewno maksymalnie się cieszy :) no nie dziwie się bo po tyg. szkoły mam już serdecznie dość..
mam ochotę gdzieś iść , pobawić się , wyszaleć itp , a nie zamulać w domu! :( fuck fuck. Każdy coś robi , tylko nie Pejka -.-', w sumie to byłam z Kajką połazić , byłyśmy w miejscach których nawet nie znam , NIE NAŁAM :) Tak w sumie to mam ochote iśc na jakieś zdjęcia czy coś..mniejsza. Pogoda taka se , nie mam nawet co pisać nic się nie dzieje , nastał chaos :o tak jest. tymczasem ja kończę :)
udanego weekendu :)
I believe in people like you.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz