hej! No i co już szkoła.. wstawanie , nauka i te pierdołki , lubię to fest. Wakacje się skończyły , ale nie powiem była to dla mnie wielka skrzynia z której wyciągnełam bardzo dużo pożytku i czasem nawet świetnie się bawiłam , bo momentami to szkoda gadać. zresztą pisałam o tym kilkakrotnie :) W szkole dziś dzień bardzo dobrze minął , poznałam Pana Alojzego czy jak mu tam , bardzo miły gostek , pooukładany fest. Co by tu jeszcze? Pogoda była bardzo okej , ale zawsze jest tak że ja jest koniec wakacji zaczyna się szkoła to pogoda jest jak do rany przyłóż. Ale z tego wszystkiego będzie mega burza i mega się będe bała. Już mi błyska jak nie wiem co :o! Pewnie teraz będe zaglądała tu znacznie mniej ponieważ szkoła, obowiązki , nowe wyzwania itp. fajnooo! Zresztą jestem w 3 klasie gimnazjum , więc testy , bardzo wymagające to wszystko więc od początku trza się brać , tak jak to mówi każdy nauczyciel! Tak więc ja nie mam nic więcj do napisanie. Wiem tylko tyle , że następne wakacje chce spędzić bardzo fajnoo , więc żeby tak było muszę się uczyć , fest.
Życzę dobrego roku szkolnego , żeby każdy miał to , no co zasłużył. definitywnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz